I used to be lovedrunk, but now I'm hungover.

Tjatja på er. Jag har inte direkt någon riktig update för er, för jag har inte gjort något. Dock har jag äntligen kommit till Shippuden på Naruto så är otroligt glad över det! Jag funderar på att göra om i mitt rum, men har inga idéer så får väl kolla runt efter lite inspiration! Imorgon ska jag och Elin va, jag vill gärna ut till Nyfors och fota i skogen och i vattnet + att Elin måste få sitt hår färgat så det måste jag göra också!

Jag funderar även på att börja ta tag i bloggandet, men jag måste bli klar med min egna blogg först! Självklart kommer jag fortsätta blogga här men tills dess kommer bloggandet inte vara på topp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0