Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Åh gud, de här blir ju inte pinsamt alls! -.- Med 'typ av killar' menar dom utseende eller personlighet? :o
Kan dra både två lite kort. Bruna ögon är det absolut finaste som finns, gärna svart hår också :D Längre än mig är ett måste.
Han ska inte bry sig så mycket om saker och ting. Men han ska liksom ändå bry sig om mig. Helt okej om han är lite överbeskyddande :D Vara rolig som fan.

Phew! äntligen det klart... Har precis läst om mina 5 Black Bird böcker (manga). Och jävlar i helvete vad dom är braaaaaa. Funderar på att ge ritplattan en chans till dvs jag hade tänkt att rita något snyggt...
Har jag förresten sagt att jag älskar Remember When - Avril Lavigne ? Den är helt sjukt bra ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0