Dag 5 – Det jag älskar mest.

Jävlar.. ehm as svårt ju :/ Jag tror det är att drömma. Jag verkligen älskar att drömma. Och inte bara drömma liksom när man sover utan också att drömma. Liksom dagdrömma om hur man vill att allt ska vara, att VÅGA drömma om bra saker och stuff. Älskar när jag vaknar och har drömt värsta realistiska drömmen som kan hända på riktigt och när jag liksom kan allt i drömmen, varenda detalj. Det äger :D

Något jag älskar lika mycket är när någon film/serie/bok berör en så mycket att man börjar gråta. Visst just då hatar jag det och vill typ döda mig själv av sorg. Men sen när jag tänker tillbaka på det tycker jag det är coolt att jag liksom känner så mycket för karaktären eller vad de nu är, att jag börjar gråta. Kollade nyss klart på en serie som heter La Corda D'oro och de sista avsnitten var jättefina och lite sorgliga och jag bara kände tårarna rinna :') Sånt är härligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0