I was worth the fall

Hej igen :P

Är ,som Felicia skrev, hemma från Flaten nu och jävlar vilken berochdalbana de har varit ;P Först mådda jag skit bra och hade fett kul sen blev jag typ as deprimerad och ville bara åka hem sen vart jag skit glad och hade så jävla roligt :P
Roligast var typ 'spökrundan' som typ var mitt i natten kändes det som... Det var jag, Felicia, Tessi och Rasmus som jag tillsammans. Först gick vi typ vilse så vi stod där och typ skrek 'Hallå! Vi är vilse!'. Vår lärare hade gömt sig för att skrämma oss men hon sa ändå till oss ba 'Ni ska gå rakt fram'. Fett korkad jag kände mig :3
Sen skrämde hon oss iaf så jag trillade på rumpan och skrek. Sen lite längre fram blev vi skrämda igen så jag typ hoppa in i Rasmus (fast han sa att jag tacklade honom -.-) så vi båda trillade in i buskarna och så kom typ nästta grupp i kapp oss och dom ba 'Vilka är det som ligger i buskarna?' xD Sen kom dom och la sig över oss och jag typ dog.

Aja, vi hade sjukt kul iaf :P Felicia fick typ i sig för mycket socker eller något för sen på kvällen fick hon värsta kicken och ville bara ut springa. Så hon och jag sprang omkring typ ner till vattnet och det var så jäkla kul :)

Nu sitter jag här och har laddat upp lite bilder medans jag lyssnar på Kate Voegele och hon äger :D
Nu ska ni få bilder och videoklipp så hare bra :P


BREAKING DAWN

åh gud... det här var från när Felicia tog med mig på bio när jag hade fyllt :D


Från när jag var hos Elin C :D Tessi färgade håret :P

Fett söt ju ;)


Videoklippet som skulle kommit förut :P

Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0