The Twilight Saga

Sweet mother of Jesus! Jag älskar Twilight så sjukt mycket att det inte är sant. Den officiella (vet inte hur det stavas :P) Breaking Dawn trailen har kommit ut och jag typ dör.
Jag började typ böla när jag såg den nu kanske tionde gången. Herregud asså!! :D Längar så jävla mycket!!!



Känner mig så sjukt lycklig just nu...
Min sammanfattning av trailen:
Så jävla grym.
Edward- Skit snygg på vissa ställen men på andra ställen såg han inte så bra ut.
Carlisle: Älskar honom men jävlar vad ful han var.
Bella- Så sjukt vacker att jag bara lider. Älskar att dom har fått henne se så sjuk ut när hon väntar på sin bebis.
Taylor- Jävlar vad bra dom har typ fångat hur han känner sig.
Sam- Fy satan vilken cool röst han har. Asså jag rös som fan när han pratar på stranden.
Charlie- När det ser ut som om han ska börja gråta började jag nästan as böla. Så söt!
Jasper: Love him.
Alice- Stör mig på hennes hår.
Musiken- Så jävla epic. Älskar.
Dog nästan av sorg när jag såg Jacob gråta.
Älskar när Edward säger 'Last night was the best night of my existens'.
Älskar när Carlisle säger typ 'Your heart will give up before you can ehm.. vad är de han säger? deliver? xP'
Älskar när Alice säger 'I can't see Bellas future anymore'.
Älskarälskarälskar när Sam säger 'We have to protect the tribe before it's to late'.
Favorit scenen är ju lätt när Edward står och skriker typ 'You've given me no choice!'
Eller när Jacob säger 'If you kill her you kill me!', det är fett coolt :D
Fullkomligt älskar slutscenen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0