The dark ages

Orkar inte med någon förklaring varför jag inte har bloggat men nu är jag här iaf :) Kanske inte är så aktiv eftersom det är mycket läxor...

Aja, vad har jag gjort idag? Hm... Vart i skolan... Pluggat... Ooooch pluggat. Yeah! Vilket liv man har ;)
Imorn är de stallet vilket innebär att jag ska få träffa älskade Platina :D Myyys sen på lördag åker jag iväg till dalarna för att träffa farmor och farfar :P

Lyssnar nu på Never Shout Never. Lyssnade på dom förut men jag typ slutade med de. Har ingen aning om varför men nu lyssnar jag på de igen och jäääääääääääävlar i min lilla låda var bra dom är!!! Herregud vad kär jag är! Orkar inte lägga upp låtarna som är bra så jag skriver ner dom :P
Trouble
Harmony
Cheatercheaterbestfriendeater
I love you more than you will ever know
Did it hurt?

Nu till de ni alla har väntat på... BILDER :D

Fail, men de står 'Puss och Kram och allt de där...'

Skansen.

Jag och Sosso i stallet någon gång :)

Tessi när hon var på min gårdsfest :P

Lillgrannen

En till lillgranne

Ännu en till lillgranne

Jag vet, det kryllar av dom men här har vi en till lillgranne
Det undebara med barn är att om man säger till dom att skratta så gör dom det.
 
Jag och Fidde rockar loss på Guitar Hero \m/

Min far

Sötnosen älskar min väska :P

Nuts.

Tjejkväll hos Johanna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0