Red Riding Hood

Hej allt folk där ute!
Har vart duktig och städat efter mig och Felicia och så har jag gjort lite läxor :)
Igår kväll var skitmysig. Först en tur till stallet med Felicia, Sosso och Emma. Emma var faktiskt duktig och hjälpte till med det mesta i stallet :P Platina var så otroligt gullig och snäll (som vanligt alltså) och när jag skulle tvätta hennes vägg hade jag en hink vatten inne i boxen och hon gick nyfiket fram till hinken och började nosa på den sen började hon dricka ur det. Jag brydde mig inte så mycket suckade bara lite åt henne sen fortsättte jag tvätta väggen. När jag vänder mig om har Platina slutat dricka och står och buffar på hinken så vattnet skvalpar ur sen tar hon tag i hinken med tänderna och välter hinken. Som tur va fick jag upp hinken innan allt vatten rann ut. Fasen vad söt hon var då, hon typ tittade jätte oskyldigt på mig varje gång jag ba 'Platina...' För hon försökte typ jätte många andra gånger att välta hinken. Toka :P Sen stod vi och gosade lite:)

Kom på igår eller något att jag har vart skötare på henne i tre år nu :D Och typ 10 dagar.. Myyyyys :)
Sen åkte vi hem och Felicia ba 'Får jag sova hos dig?' Och såklart kunde hon det. Så vi hade det mys med Emma och sen såg vi på filmen Leon. Eller jag såg på den, Felicia sov -.- Men den var verkligen skit bra men grymt sorglig :/
Sen imorse såg vi på Ladyhawke som också ägde sönder :D Och såklart har vi snackat en massa skit ;)
Har hyrt Red riding hood nu som jag har velat se såååå länge nu. Skulle se den ikväll med Emma men hon är på partaj :(
Aja, lyssnar på Linkin Park nu som är lika outhärdligt grymma som vanligt ska sen kanske hjälpa mamma och pappa med något... Det är ju deras bröllops dag idag :D


Felicia innan vi drog till stallet xP

Felicia imorse ^^

Felicia idag :P

Alla pappas modeller :D

Och den här lilla skönheten *host* gjorde jag för några år sen ;)
Haha, omg. Den här gjorde jag när jag var as liten ;P

En lite kulig bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0