Min hemska vecka / Felicia

Okej, jag vet att jag inte har bloggat, men min vecka har varit helt hemsk. Jag är fortfarande sjuk så min vecka såg ut såhär:

I måndagssvimmade jag faktiskt, så jag fick inte gå till skolan. I tisdags var det skolfoto så jag var ju tvungen att gå, men jag blev hemskickad av lärarna lite senare. Igår onsdags så stannade jag hemma.
Idag så åkte jag och pappa till en läkare, jag har tydligen lunginflammation så jag fick hostmedicin och penicillin. Såklart finns det biverkningar till penicillin så jag kräktes upp det, najs information ellerhur?

Men visst är det synd om mig :(.

Jag är nog hemma imorrn också, då ska jag göra lite skolarbete :). äsch jag skoja, jag ska kolla på film.

Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: fidelie

krya på dig vännen! <3

2011-09-02 @ 23:44:54
URL: http://oslagbaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0