Jag älskar Felicia

Hejhej :)
Var istallet idag med Felicia och Emma och Emmas kompis Frida :P
Skit mysigt, Platina var urgöllig som vanligt :D Älskar henne med :) Har lite bilder att ladda upp sen blir det chips och Nasses stora film :D Älskar Nasse, han har alltid vart min favorit :P
De var allt
Hej



Jag i typ måndags :P Ärligt talat tror jag inte att ni bryr er om hur jag ser ut men jag bara älskar att lägga upp ego pics ^^

Rita i tisdags :)

Oliv och jag taggade som fan inför hoppningen :P

Sosso och rita ^^

Vart skitnöjd med Oliv. Han är ju ganska seg så jag trodde han skulle släpa sig över hindrerna men nejdå. Jag fick verkligen igång honom så jag blev nöjd :) De var på ett hinder det blev som att han släpade sig över men aja.

Sosso och Rita igen :P

Fett fotografisk jag är.

Emma och skitungarna ;)

Jag och min myyyyys tröja :D

Jag och Felicia idag hahahahaha ;)

Felicia Snyggo.

Haha cp ;)


Min söte misse :)

MIN FAVORIT LÅT- BITCH MED MEREDITH BROOKS!
Så jävla bra, och passar mig så sjukt bra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0