Hunger-Amaranthe♥

Lyssna på den. Så jävla bra :) Andra låtar som är bra med dom är:
Amaranthine
1.000.000 Lightyears

Är helt sjukt speedad! Felicia och jag tävlar nämligen om biljetter till TwiDay!!! :D För er som inte vet vad det är kan jag förklara att det är en dag då dom visar alla Twilight filmer och Breaking Dawn!! :D Fatta hur grymt de är!

Helgen har spenderats åt shopping och va med Felicia :) Vi åt middag med hennes grannar på lördagen vilket var sjukt kul och efter det drog vi hem till Felicia och tittade på Saving Private Ryan och halva Black Hawk Down. Vi flummade sönder :P

Shoppade somsagt i helgen och då köpte jag en ny mössa. Jag vet, helt sjukt. Samemössan måste känna sig totalt dissad :/ Köpte också Vampire Diaries Season 2 ^^ 

Imorn är de school och ser inte fram emot det... Blä ibland går helgerna för fort.
Så nu kan ni njuta av mina bilder och lyssna på Amaranthe. Ha de kul :D


Min fine syster :)

Outfit- Orsak till halsduken igår när det var as varmt var för att jag hade en mega finne på hakan-.-

GAH! MÅSTE HA! :D

Felicia var duktig och färgade Emmas hår idag :)

Min nya mössa :D


Ett par vanliga jeans jag köpte :)

Ett till par jeans jag köpte :D

Hatar verkligen mjukis byxer men det är ett måste så de var en till grejj jag köpte i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0