Man märker när sitt hjärta krossas

Har nu vart hos Cassie och vi hade det kul :P Ritade lite random sådär. Inget speciellt.
Tyvärr har jag inga bilder på mig och Cassie för hon har tagit alla bilder och då är dom alltså..?
Bra! Hemma hos henne är rätt svar! :D

Men nu kommer bilderna jag har lovat ett tag och fotograferna är då jag, Elin C och Felicia :)
Ha det bäst för de har jag (inte just nu dock)


Lite flumm med tjejorna :D Kärlek till er alltså! x)

Här sitter jag och Sosso på 06.11 bussen på väg mot One Direction grejjen (vill bara påpeka att jag gick upp halv fem)



Här satt vi då och frös arslet av oss i vad var det? 5 timmar?
Och här har vi då kaoset...

Sen lite Vasa museeum :P

Blå bild på mig och Picco


Jag och Picco :D

Okej här har vi mig och min teckning just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0