Punk goes Pop

Godmorgon alla :)
Tänkte ladda upp lite bilder nu :D Men först lite text.

Igår hade vi orienterings dag och jag verkligen suger på orientering. Jag fick va själv och på en karta gick jag vilse... Det  var helt sjukt! Jag trodde jag aldrig skulle hitta ut från den där jävla skogen. Så de gick inte så bra...
Sen gick jag och Fidde hem till mig och var bara allmänt sega ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på ett album som heter Punk goes Pop. Så jävla grymma låtar! Ni måste verkligen lyssna, fast jag tror redan typ alla har lyssnat på de för jag är lite efter... :3 Mina favorit låtar är iaf:
Disturbia- The Cab
Over my head- A day to remember
Beautiful Girls- Bayside
Love song- Four year strong
Toxic- A static lullaby 



Jag just nu :) Men blir inga bilder nu för jag ska till skolan typ nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0