Sunkissed Pink

Asså jag vill ha den pennan så GRYMT mycket. Måste köpa den! Eller önska mig i julklapp :)
Jaja, vad har ni haft för er idag då? Själv har jag (som Felicia skrev) bakat med Felicia. Och just nu borde jag verkligen plugga lite SO meeeeeeen det är så sjukt tråkigt. Seriöst, samhällsekonomi? j a g b r y r m i g i n t e.

Så istället har jag kollat på lite Promarker pennor jag vill ha :D Sunkissed Pink, Powder blue, Warm grey 5, Pumkin, Honeycomb och Vanilla är dem jag har fastnat för mest :) Men erkänn, det är ju de gulliga namnen på pennorna som gör att man vill köpa dem ^^

Borde verkligen plugga nu men tänkte först bjuda på lite bilder och videoklipp.


Det jag typ geekar just nu. Så jävla grym.


Jag och sosso :)


Ritkväll hos mig (eller okej, Felicia var mer eller mindre barnvakt åt mig och Emma)





Mina Naruto bilder


Från Felicias och Tessis födelsedagskalas :D

Dagen efter var julite mindre rolig.. Jag och Sosso tillbringade två timmar i stallets cafeteria.

Felicia och Bontje dampar lite ^^

Hittade dem här min nya favorit affär. JAG BARA MÅSTE HA DOM!

Från en utav dom bästa dagarna i mitt liv. BD.

Såhär kul har vi de i skolan :3

En till Naruto bild.




Tänkte ta bort ljudet för jag märkte när jag såg klippet hur jobbig min röst var. meeen det skulle förstöra allt så titta på den och skratta.

höhö, överdriven min jo tack jag vet men bara så ni vet är jag brunette nu.

Här e en lite mer efterbliven bild på mig och felicia :)

Kommentarer
Postat av: Yahiko<3

SNABEL

2011-11-25 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0