Stickat is the shit

Iaf enligt mig :P
Hitills har dagen var super :D Först så var jag på gymnasiemässan (skriver man så?) och det var faktiskt mycket mer intressant än vad jag trodde de skulle bli. Har typ med mig tre påsar med bara en massa broschyrer (hur stavar man DET?). Efter gymnasiemässan åkte jag och pappa och shoppade lite. Så nu har jag införskaffat mig två stickade tröjor, ett par stickade benvärmare, en stickad halsduk och ett par stickade strumpbyxor :D

Och nu har jag gjort chokladbollar till min sjuke syster medan vi båda har kollat 'Se upp för dårarna'. Ska snart kolla på Naruto och sen över till Felicia :D Ska sova där och ha de allmänt myys :)
Puss och hej leverpastej

 
Flintiiiiis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0