JAG VET INTE VAD DET SKA VA FÖR JÄVLA RUBRIK.

Det är egentligen helt sjukt att jag skriver ett blogginlägg just nu för just i denna minut skulle jag kunna kolla på Naruto. Meeen jag ville känna mig lite duktig så here we go :)

Okej, pluggade typ inget igår... Vilket suger för jag kommer förmodligen inte vilja plugga idag heller :/ Men idag MÅSTE jag plugga och kanske kolla lite på Naruto :3 Och ritaaa :)
Juste! Hann rita lite igår ↓, inget stort direkt. Iofs är den inte riktigt klar än men jaja.

Så jaa, de är väl dags för mig att gå till skolan snart men tror jag hinner kolla lite på Naruto först ^^ Fredag blir det stallet med mysiga Platina som för tillfället har sår lite överallt :( Sen hemma blir det Naruto :D


Bara för att Kiba är så jävla snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0