Ashes Remain

Ett riktigt grymt band. Älskar låten Without you
Har nu vart duktig och pluggat SO och gjort NO läxan. Shit va duktig jag känner mig nu :')

Fick tillbaka min uppsats om Inkaindianerna idag och är sjukt nöjd :D Jag vet inte vad ni tycker men det skulle väl räknas som skryt om jag sa vilket betyg jag fick? Hm :/ antar det.

Aja, jag har dock inte haft tråkigt heeela dagen. Jag har ritat lite också :D och kollat en massa myyysiga klipp på youtube :)

Känner att mitt liv är, så att säga, urtrist. Haha verkligen, jag har typ inget att skriva om ;D Men nu ska ska jag kolla på Naruto så hejdå.


Jag vet att mina vantar är mega fula på den här bilden men. jag.vill.åka.skidor.nu.


Det är Disney i know, men ni behöver inte titta på den bara lyssna på den helt underbara låten♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0