svavel + järn = äggmök

Tjabba på er!
jag vet att ingen av oss har bloggat så värst bra.

I måndags hade vi studiedag så jag pluggade och så hela dan ;). 
I igår (tisdag) så var det skolan men jag var faktiskt hemma för jag hade världens migrän. Alltså jag kunde inte vara i ett rum där en lampa var tänt för mina ögon dog och jag kunde inte kolla på TV med ljud för mina öron dog och mitt huvud sprängdes! Det var typ det hemskaste jag någonsin varit med om. Så ringer Konrad -.- jag ville typ strypa honom men jag vet att han bara ville kolla att jag mådde bra :).

Idag är det onsdag och jag har haft islam prov. det gick bätter än vad jag trodde och jag är faktiskt nöjd!

Elin, elin, tessi, sofia och fidde skulle på bio idag! de ska se Pirates of the carrabean 4. Jag kunde inte följa med :P.

imorgon har jag utvecklingssamtal så jag håller på att förbereda just nu. sen ska jag laga mat, det blir WOK. Jag ÄLSKAR WOK!!!!!

Haha, idag på No:n så blandade vi järnpulver och svavelpulver och brände det. Alltså ni förstår inte lukten. det luktade verkligen BAJS/ÄGGMÖK/HÄSTFIS och jag vet inte vad. jag dog typ haha.

jag tror sosso har film på det men vet inte om hon lägger upp den :).

nu ska jag planera klart mitt samtal så ska jag laga mat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0