Samson♥

Hallå där!!! :D
Som Felicia skrev i ett tidigare inlägg har det vart skiiiit mycket i skolan den här veckan och därför har ni inte fått några inlägg. Men nu är jag back on track :) Fast nästa vecka blir det mycket i skolan igen men veckan efter det blir det bloggning som vanligt :P
Hade tänkt att gå ut och springa nu men det är skit mycke folk ute och jag gillar inte när folk ser mig springa... Ska ut och springa snart. Typ fyra fem. Men nu har jag målat naglarna och ska städa så fort det har torkat. Fick värsta nostalgi anfallet nyss och satte på en låt jag lyssnade på när jag var liten och den är så sjukt bra och jag blir typ... jag vet inte...

Haha, Irina jagar fjäril utanför mitt fönster just nu haha, ser fett roligt ut ;) 

JAg kanske ska rita lite också. hm... Imorn är jag förresten ledig från skolan för att gå på begravning :( Eller asså yeey till att jag slipper skolan men :( till begravningen. Sen på lördag fyller Fidde år!!!!!!! :D Herregud!!! Då ska vi ha ett litet 'kalas' nere i Alby :D Vi är 11 som kmr tror jag :P Kommer bli grymt kul!


Herrgud vad jag lyssnade sönder den här när jag var liten!


Stallet i tisdags :)

Zeb :D

Daisy :)

Ronja den lilla tanten ;)

Elof :)

Felucia :)↑↓


Jag fick då rida denna skönheten i tisdags. Första uteritten :D


Min outfit i tisdags

Vår ägiga kemilabb ;)
 
Hahahahahahahaha, jag ser ju bara för rolig ut ;)  Men iaf ena ögat med eyeliner och de andra utan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0