Sådär ja...

Hoppas att Felicia inte kommer döda mig nu men (som ni kanske ser) har jag ändrat lite här på bloggen. Det har typ tagit mig hela dagen men nu ser allting hyffsat rätt ut :P Headern blev väldigt ful men jag vill inte göra en ordentlig förens Felicia och jag gör den tillsammans :)

Har haft IP dag idag och den fullkommligt ägde! Herregud vad det är min favorit dag! :D Det var skit kul men i slutet blev jag sur och liiiiiiiiiiiiiite barnslig. Har bränt mig fett mycket idag. Ni ska se mitt ansikte! Det är helt rött! Som en tomat... 
Nu sitter jag och lyssnar på Bullet for my Valentine och nu när jag är klar med headern och designen har jag faktiskt inget att göra :/ Kanske borsta Irina... Jaja lägger upp lite bilder nu :)


Så jävla helvetes glad!!! Köpte mina efterlängtade GULA converse :D nu har jag fyra stycken :P

Köpte skor till skolavslutningen också :)

Min Linkin Park tröja :D

Mina nya shorts som jag sprang med igår och idag :)

Juste... Eh, alla dom här små 'köpen' skedde i söndags :) Då jag även köpte min skolavslutnings klänning som ni inte får se förens skolavlutningen :P


Försökte ta kort på min bränna men det gick inte så bra. Men det ser ungefär ut sådär bara några gånger rödare ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0