Neverstore♥

Hejhej :)
Var i stallet idag och red. Det gick så dåligt som det kan gå. Kändes som om jag typ red som en kossa... Ja, inte min dag helt enkelt. Hade Lady förresten :)
Nu sitter man och lyssnar på musik (neverstore) och har inget att göra. Igen. Asså det känns värsta konstigt att inte ha något att plugga till.

JAg fick pannkakor till middag idag! :D Min favorit mat btw :P Och vet ni vad det blir för lunch imorn? :D PANNKAKOR :D Aja, lägger upp lite bilder OCH en video :)
Hejdå :)


Felicias nyfärgade hår :)
 

När man är ute och cyklar så tar man ju lite random bilder. De vet ju vem som hälst ;) 
HAHAHAHA, superseriös.se herregud!!! Kan inte fatta att jag lägger upp den men faktiskt, den är rolig :)

Outfit idag, kolla minen haha ;)


Jaaaaag

HAHAHA (igen) försökte ta kort på min bränna men TITTA NÄSAN!!!! JAG DÖÖÖR


Jag och Felicia :) Och asså ursäkta att jag rapade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0