leva livet, älska livet

Hej på er!
Haha värsta sugiga bloggveckan men skit mycket i skolan! Har pluggat varje dag.

Men jag vill bara säga att jag älskar mitt liv.

Jag beställde nyss tre av världens bästa böcker, jag har kommit med på skötarkurser i stallet och jag har bara världens bästa kompisar! och så har jag pluggat jätte mycket så jag mår så himla bra ! på lördag blir det då skötarkurs och sen grillning och mys med några tjejer :D. kommer bli skitkul! Nästa lördag är det också skötarkurs och så grillning med några killar och bästa vännerna! jag är så sjukt glad på livet just nu.


MITT LIV ÄGER!

Kommentarer
Postat av: Sofia

aww, du är bäst! <3

2011-05-05 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0