Jahapp, idag går världen under... Hur känns det?

Hej alla glada ochn ikke glada människor därute! Idag är det ju då lördag vilket innebär att jorden kommer att gå under. Haha, tänk om det här blir mitt sista inlägg... FETT COOLT!
Aja har vart skitduktig idag och gått upp tidigt (tack vare felicia som väckte mig via sms) för att sen åka in till centrum och lämna in lite grejjer till vår klassloppis som vi hade. När jag hade gjort det drog Felicia och jag upp till biblioteket :D Och det var så inihelvetes roligt där! Det kom typ en femåring och satte sig brevid mig och Felicia i soffan och jag ba luta mig mot henne och viskade 'fett söt han är!' och det roliga var att Felicia tittar upp mot en gubbe som stog där och jag typ dog av garv. men jag försökte liksom skratta tyst för vi va ju liksom i ett bibliotek men då slank det fram ett litet måsskrik från mig istället. Skit pinsamt så jag håller handen för munen och då är det helt tyst men då ska såkart min mage låta. Den ba grrrraaaiiiuum (eller nått) och vi börjar skratta igen. Sen efter ett tag ringer pappa till mig och det är helt tyst igen. Mobilen börjar ringa och då körs den här ICA låten igång som jag har som ringsignal. HAHAHHAHAHAH, asså jag dör! Sen hände det mer grejjer men skitsamma... (misstolk...)

Sen har vi ju såklart stått lite vid loppisen och sålt :) Försöker just nu få igång webbkemeran men det slutar med misslyckandes-.-

Aja lite bilder :D


Outfit igår :)

Jag igår

eh... dubbelhaka.se haha ;)

Haha, älskar vår klass :)

Verran och Elin :P

Sosso och Elin :) Måste bara säga att dom är grymt fina på den här bilden ^^

The two retard kids ;) Som inte ville va me -.-

Hahahaha adam konrad och leo ;)

Titta! JAg är med! :D saken med ryggen mot kameran=mig :D
Johanna och Fidde i stallet:)
 
Haha, Fidde ;)

hahahhahahhahahahaha, JAG DÖR!!! ;D

Felicia ;P


Vi är bara FÖR roliga!

Johanna blev lite kär i stall katten ;)

Johannas nya kärlek. Tyra. (Ursäkta den dåliga bilden)
Outfit idag :)

Världens snyggaste örhänge ^^

Haha jag nu ;) OBS! Inget smink!

Kommentarer
Postat av: Anonym

driver du jag ser ut som ett mongo

2011-05-22 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0