Haha, Alvas kommentar :)

Hej där! Ska gå till skolan men tänkta bara slänga in ett inlägg nu :) I helgen var det ju maj brasan och jag var då i Alby och träffade jättemånga :D Alva, Sosso, Fidde, Adam, Konrad, Johan och lite annat folk ;) Sen var jag hemma hos några kompisar och vi hade skitkul haha.

Imorn ska jag ha hoppning förresten :D Med Caffe :D Är as taggad! Pappa kanske kommer och tittar och då har han förmodligen Systemkameran med sig så jag kanske har lite bilder från hoppningen ;) Men somsagt ska till skolan så vi hörs när vi hörs!


Stina :) (platina)

Fidde och Kajsa som jag var med i lördags :)

Från maj brasan :)

Ni får ursäkta mina miner men jag var så sjukt trött när jag kom hem så jag trodde att jag skulle dö...


 
Jag har beställt två böcker nu och dom verkar så jääääävla bra så jag är så jääääävla glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0