Glömde ju lägga upp bilder :P

Glömde att lägga upp bilderna från bion igår som jag hade lovat några ;) Som felcia skrev var vi på bio och såg Pirates of the Caribbean 4 på premiären!! :D:D Herrgud vad jag älskar CAPTAIN Jack Sparrow<3 Seiöst jag älskar den snubben! Och Johnny Depp... :P Har alltid gillat dom filmerna men.... SHIT! Jag skulle ju plugga nu!!!! Helvete! Aja bilder nu!


Min nya bästis. Elins kanin ^^

Tessi :)

:)

Haha ;)

Erkänn att hon är den snyggaste varelsen som går runt på denna jord!

Jag (åh herregud...) och Tässi :)

Elin på cafét när vi skulle plugga :)

Outfit den dagen

Jag

Sötaste jööö! :)

Fiddes grymt söta vovve<3

Mina vackra vänner ^^

Elin=craaazy Tessi=Bitch

Jenny och Fidde :)

Fidde och Tessi, skit kul dom ser ut att ha ;)

Elin och Sosso :)

ELIN! :D

Haha, jag sov påvägen till bion;) Mot Tessi somsa att jag nästan dödade henne... Pyttsan!

Mina skor och Sossos :D 

Yeah go Elin! :P

Mobbning på hög nivå ;)

Hahahahaha Kolla tessis ben!!! XD

Outfit idag :)

Ser ni vad det står???? :D:D:D

Jag idag :)

Kommentarer
Postat av: fidelie

på bild 10 upp i från vem va sötaste jag eller hunden? ;)

2011-05-19 @ 21:30:51
URL: http://kajzazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0