Fruktmaskinen

Den fruktade fruktmaskinen. JAg har totalt glömt bort att berätta om den men känner att jag måste göra de nu. Det började med att min familj köpte en sån där fruktmaskin. Aha, kul tänkte jag, nu får man färsk juice på helgerna. gott. fast vi kommer nog aldrig använda den, suck... Men tji fick jag. Nästa morgon vaknar jag upp av något som dånar genom HELA huset och tänker fasen är det något fel på damsugarne elr? Men så kommer min mamma in och säger att det är frukost. Jag grymtar lite sen går jag upp.
Ett steg utanför mitt rum känner jag det. Lukten.
Herregud vad det luktade!!! Det luktade apelsin och annat så mycket att mina bihålor fick sig en ordentlig genomkörare. Sen sätter man sig vid frukostbordet och vill bara ha det lite lugnt så man kan gå och lägga sig igen. Då sitter ju ingen i familjen ner utan alla står vid den gudomliga fruktmaskinen. Dom exprimenterar och håller på, sen försöker dom får mig att dricka vätskan som förstörde min morgon.
GLÖM DRÖMM!
Pappas kommentar 'Nej nu har Elin blivit sådär anti igen' Men hallå jaa, den här tagit över min plats! Det är jag som ni ska uppvakta sådär! haha, nej men faktiskt. Jag stör mig fett mycket på den.

Så herr fruktmaskin... Du har skaffat dig en fiende....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0