förälskad i bontje

Hej på er!
Har precis ätit middag, gjorde toast, inte så gott, hade för mycket ost hahahahaha.
Men idag var det brandövning i skolan! Vi visste att det skulle hända så vid engelskan efter lunch ringde brandalarmet, polisen kom, brandmän kom, ambulanser kom, skit kul! Vi stog ute i grupper i typ två timmar, det va skit kallt! Det var några lärare och elever som blev sminkade och så, SÅ HIMLA ÄCKLIGT! Det var såå verkliga sår!

Alltså vädret idag?!?!?!?!?!
Snö, regn, hagel, snö, regn, hagel, snö, regn!
MODERNATUR ÄR PÅ DÅLIGT HUMÖR ELLER VAD!!


Haha idag, vi pratade om ElinCs kompisar och vem av dom som ElinL kunde slå (okeeej konstigt..)
ElinC - Jo, du kan slå Simone!
ElinL - Men jag slår inte tjejer..
ElinC - Simone är en kille.

ASSÅ OMG VI GARVADE SKIT MYCKET!

Men nu kollar jag på The Big Bang Theori (??) och ska sen duscha, var i stallet med Elin och Konrad :D. Det va kallt men värt det ;). ÄÄÄLSKAR BONTJE!

Sen ska jag läsa för jag läser världens bästa bok! I världens bästa serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0