felicia is back!

TJABBA!
Missed me?
Jag är tillbaka på min data! Vet inte riktigt varför jag inte bloggat..
I fredags var jag i stallet och tog hand om min söta bästa och underbaraste häst bontje och jag känenr mig riktigt stolt över allt jag gjorde!
Men den här veckan har vi temavecka: Kön. Fatta vilket tråkigt tema!
Jag trodde att vi inte skulle ha några läxor den här veckan men vi har prov på onsdag..

Imorrn är det stallet igen så jag bloggar kanske på kvällen! Kanske hinner med på MORGONEN :D! Börjar nio varje dag förutom på torsdag :).

Sitter och lyssnar på Glee, love them, och ska plugga NO!
Var med Elin efter skolan. Vill bara säga att jag älskar dig över allt och kommer alltid göra det. Du är mitt liv.

Men inga kärleksförklaringar nu tack!
Jag ska också ta bilder på när elin rider imorrn, kanske får lägga in några :).

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0