6 läsare :D

Har haft en grym dag idag och har inte så mycket att skriva om den så ni får kolla på bilderna istället :) Förlåt att dom kmr i oordning... de får ni tåla ;)

Nogat :D

Grillteamet

Eh... jag?

Cocktail är min nya vän

Felicia hos liiiten ponny :P

Min lille misse :P

Nutina =öronbitarponnyn ;)

Felicia hos stor häst :)

Lite grejjor jag har köpt idag :)

Gandalf ;)

Den här långa vägen skulle jag och V upp för

Min flitiga kompis ;)

Igår :)

Vi gick påupptäcksfärd :)

Looonly ;)

Moa och Jenny :D


Vår failade grillning

Amandisch :)

:)

Haha kul? ;)

Fidde :)

gänget :P

Gandalf

F


Mina nya vänner :)

Felicia och v gick och kolla på kossorna :D 

Kossor :D

gänget :)

Mat :)


Jag och V har lite kul ;)

:)

gänget

Kallt som fan

V! ;)

Bada!!!

Felicia och Veronica :P

Jag och V :)

Felucia :)

Mina veeeeeneeeer

Mina fossingar


Veronica ;)

Coolingarna

Töntgänget

Jag nu

Töntgänget

Veronica är skit gla över att få va med en av dom coola men Tessi ba åh neej...

Två figurer som kallas Felicia och Veronica.

Långeman

Felicia :D

Jag och V i Felicias glajjor :)

Jag nu

Mitt första dopp haha ;)

Och här har vi då Veronica som leker Gandalf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0