two and a half men

Godkväll ;).
Sitter och kollar på 2 1/2 men justnu haha.. Har ett stort SO prov imorgon som jag typ kan allting till haha..

Tyska glosorna gick galant haha x) det va fett kul..
Efter skolan gick jag, Fidde, Tessi och Sosso hem till Elin och pluggade och kollade på Quest for Camelot! DEN ÄGDE!!!!


Mina planer för helgen!!

Fredag: Stallet med Elin, sen ska jag, Elin, Fidde, Sosso och en hemlig ;) sova hos Elin, värsta slumberparty!!! Det kommer bli skitkul :)

Lördag: Bio med tjejerna, ska se i Am Number Four och innan bion lite shopping och skitsnack :). Sen på kvällen kanske vi sover över igen :)!

Söndag: Jag ska kanske på 6:års kalas och 2:års kalas (samma kalas) och ha en liten "sköta om mig själv"- dag!

Nu ska jag plugga lite mer haha. Jag tänkte ta bilder hela helgen som ni får se sen :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0