sagan om ringen marathon!

Hejsan på er!
Mitt första riktiga inlägg och jag tänkte berätta om min dag..
Jag var hemma från skolan idag med, är förkyld och har värsta hostan! Hate it!!
Igår började jag kolla på Sagan om ringen, ettan men jag hann inte se klart den!

Så såfort jag hade vart och köpt riskakor och ballerinakakor så satte jag på resten av filmen :). Nu håller jag på att kolla på tvåan, det är ungefär 40 min kvar :).

Jag sparar trean till imorrn..

Och så pratade jag med Konrad i ungefär en timme haha. Ni kommer kanske få veta mer om honom sen ;).

Idag så tänkte jag fixa lite på designen ikväll om jag orkar men jag vill nog helst att Elin är med och bestämmer.

Men nu ska jag kolla klart på filmen, sen kolla på en till film ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0