Let me introduce myself...

Det är jag som är Felicia dårå!
Jag kan väl börja lite snyggt... JAG ÄLSKAR BÖCKER!

Alltså, böcker och film är mitt liv ;).
Inte för att skryta om min tönthet men jag läste ut fem böcker på en dag förut..
jag läser mest Twilight, House of night,
darkhunters. Tonårsböcker och deckare.

Okej, jag älskar vuxen böcker också, såna här med mycket mord och sånt..
Jag kollar ständigt på film också.. Så jag kommer ge tips om filmer mest tror jag haha. Musik är mitt liv också. Jag var på My Chemical Romance konserten den 18 mars och det var helt fantastiskt. jag, Elin och två andra ska på Linkin Park i sommar. Jag lyssnar på allt faktiskt, men mest rock tror jag..

Serierna jag följer på TV är typ spartacus och legend of the seeker innan de slutade. Glee, vampire diaries och CSI. Criminal Mindes också!
Nu känns det som att jag har gett ganska mycket info men jag fortsätter haha..
Jag sköter en häst i ett stall, samma stall som Elin. Min bebis heter Bontje och är världens finaste!

TYVÄRR HAR JAG INGA BILDER PÅ NÅGOT I DEN HÄR DATORN SÅ JAG LÄGGER IN SENARE!

Jag sminkar också. Jag är jätte intresserad av smink och skönhet och så, så dagens sminkning och så kommer nog kanske.


Jag är för tillfället sjuk och hemma från skolan men när jag är frisk ska jag och elin fixa designen och börja blogga på riktigt!

Puss på alla våra framtida läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0