Jag

Hej alla där ute som läser det här nu! :D

Det här är ett väldigt historiskt ögonblick då detta FÖRSTA inlägget skapas utav moi ;)
Alltså moi är då Elin, alltså jag. Den här bloggen har skapats utav två ÄKTA retards som ägnar sina liv åt böcker och att drömma om snygga killar :D
Ja, vi heter då Felicia och Elin men jag låter Felicia berätta om sig själv när hon har tid :)

Okej, lite kort om mig då. Jag är ett STORT Twilight fan (kommer förmodligen skriva lite om de i mina inlägg) som rider. I stallet så har jag en stor häst som jag sköter. Söt sam fan och hon heter Platina Keys även kallad Stor Stina ;) Älskar böcker och musik. Lyssnar på typ allt möjligt. Är desutom ett STORT fan av Disney haha ;) 

Ja, det var de. Nu har jag skrivit det första inlägget och såfort Felicia och jag får tid ska vi fixa bloggen :)

Ha en undeber kväll!!!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

REEEETAARDS!!!!!!!!!!!

2011-03-21 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0