Criminal Mindes

Okej, nu sitter jag vid en data med bilder på :). Alltså min egen.. Jag brukar oftast sitta vid min mammas data för hon har en laptop och jag har en vanlig stationär eller vad det heter.. Ikväll börjar Criminial Mindes och Criminal Mindes: Suspect Behavior!!!! Men jag tänkte lägga in lite bilder :).

Här kommer tre bilder från just nu... Jag tänkte ta med min kamera men den har inga batterier haha så det blev med webb:




GUD vad jag vill tillbaka till MCR konserten.. Men här är lite fler bilder på mig och mitt liv :).

 älskade vänner...
mina älskade vänner x)
min älskade bebis

 MCR konserten

Det var ganska många bilder haha! Imorgon på morgonen kanske jag laddar in några bilder :).

Nu måste jag städa mitt katasrtofala rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0