back on track

Tja på er!
Just nu sitter jag och kollar på Family Guy haha. Egentligen väntar jag på Scrubs!

Jag var faktiskt i skolan idag! Det kändes konstigt menmen.. Sista lektionen hade vi dans, jag dansade med Elin men sen fick jag värsta anfallet (vill inte berätta), Men det gick ganska bra haha. Nä jag skoja VI ÄGDE!

Nu, efter skolan gick jag hem och bakade foccacia och sockerkaka :). Jag äääälskar att baka.

Imorgon har vi aktivitetsdag, vissa i klassen (samt Elin) ska till Bjursås och åka skidor men jag, Therese och Elin C ska prata om atromoni och sen motorer. Skitkul (not). Jag börjar halv tio imorrn så då kanske jag kan lägga in bilder och så på morgonen för ni vet inte hur jag ser ut ;).

Nu börjar Scrubs :D.

Jag bloggar ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0