At the first sign of spring

Hejsan hoppsan! :D
Yeah, it's good to be back :P
Skidresan var faktiskt skit rolig men man hade åkt igenom typ hela skidsystemet efter några åk... Resan hem blev så att vi satt och kollade på The last house on the left. Usch. Läskig film. Sen satte jag på musik och sov typ hela vägen :) Men det slutade med att jag satte mig bredvid Veronica och lyssnade på musik med henne :)

När jag kom hem var jag grymt trött, har typ aldrig vart så trött in my life!

Skitsamma, nu har jag en liten to do list.
1. Skriva ett blogg inlägg
2. Rita
3. Börja skriva lite på en bok
Sen kanske jag kan vara lite med Sosso :)
Men bara så att ni vet så drömmde jag världens sjukaste dröm igår natt... Jag berättar nog den för Felicia på måndag :D Yeey  då får man träffa den igen! :DHar saknat henne!
Och asså hon kan ju börja förbereda sig för att se på Bambi med moi :)
Hihi, jag satt på en penna jag letade efter :P

Men nu måste jag börja rita lite, hare bra så länge :)
MIn bild är snyggare en Felicias, höhö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0