April Spring

Jamen tjänare!
Nu sittar man då här och A) vill att Felicia ska bli frisk B) ska börja med matte läxan och C) får en katt i knät.
Jo, jag glömmde ju det... Asså jag har en katt och hon är så in i jäklans söt :D Fast grymt bitchig och allmänt jobbig. Förresten så ska min kompis Veronica göra en kudde av henne så fort misse pisse dör :( Juste hon heter Irina :) Ras : Sibirisk katt.

Jaja, har vart i stallet och ridit. Fick Skrållan :D Yeey! Jag gillar verkligen att rida henne :) Men hon var skit pigg i början... Skolan var väl okej, bara att vi fick värsta utskällningen av våra lärare för att vi typ har fått sämmre respekt och så vidare...  Har vart så duktig så jag har gjort engelska läxan men nu ska jag som sagt börja med bajs matten;(

Glömmde en liten detalj, i mitt förra inlägg. Asså jag ritar. Ganske mycket. Ni kan få se lite utav mina mästervärk i detta inlägget.
Men hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0