VD & Spartacus

Har precis sett avsnittet av Vampire Diaries som var igår.
Det var (som Elin skrev) skit bra :D.
Nu kollar jag på Spartacus. Det är verkligen inte som förra säsongen men minst lika bra :).
När jag är klar med detta avsnitt tror jag att jag ska kolla på
den första säsongen igen. Bara för att :).

Förresten fick jag lite nya kläder idag :).
Tre pikeér, en brun tischa och ett par jeansleggings.
Mina leggings har hål mellan benen haha.

På något sett kan inte jag ladda in bilder i min dator från min kamera...
Tro mig, jag har försökt ungefär sju gånger idag ;).

Idag ska jag börja läsa en bok som heter Fruset Offer av Giles Blunt.
På torsdag ska en annan bok jag läser (Lida av Stephen King) vara klar
men jag läser inte Lida på kvällarna hehe.

Tycker ni (pga att vi läser så mycket ;)) att vi ska skaffa en kategori som heter Böcker?
Jag tror faktiskt att vi ska ta och göra det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0