Vad duktig Felicia är :D

Hon har ju bloggat feta mycket! skitbra ju! :D Har haft en sån helvetisk dag att jag nästan inte vill prata om den. Men bara nästan. Igår hade vi Fiddes familj och Sossos famlj här som sagt. Vilket var väldigt trevligt :) Vi gick ut och spelade fotboll sen på kvällen och efter det så stirrade vi på Harry P. Klockan typ halv två kom jag på att eftersom jag hade ridläger på dagen skulle jag ju gå upp klockan halv sju. Så alla fick typ gå hem så att jag kunde gå och lägga mig ;)

Aja halv sju nästa morgon trodde jag att jag skulle dö. Jag har aldrig vartit så trött i hela mitt liv. Det var seriöst det värsta jag varit med om. Men jag sätter mig på cykeln och cyklar som i trans till stallet efter ett tag i stallet trodde jag att jag skulle dö igen. Jag fick typ en allergi chock eller nått och det var piss jobbigt.
Jag typ gick omkring och snörvlade hela dagen. 
Som ridläger häst fick jag Oliv :) Ganska kul i och med att jag typ aldrig har ridit honom. Första ridpasset gick det grymt bra han blev jättefin när vi arbetade på volterna. Så jag vart nöjd :P Det andra ridpasset hade vi förberedande hoppning och det gick inte bra. Han blev jättelång och jag bara satt där och stutsade kändes det som :/ Men han var en mysig liten pålle och jag ser fram emot att ha honom resten av veckan :D

Imorn har vi hoppning och något annat så det blir nog skojjigt :)
Nu ska jag gå och göra nått vettigt. Hejdå
 

Hittade den här på systemisen från skolavslutningen :)

Man kan ju alltid försöka var cool... nä seriöst, hahahahahahahaha den där bilden! jag är ju bara för rolig!
Haha, Felicia kan ju lätt börja rida nu ;)

Bilder från igår

Oliv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0