Ulrik Munther - Besvikelse

Hej alla där. Fick hoppa Killen idag vilket gick bra :D Han tog grymt stora språng men de var kul ;) IAf har ritat lite nu och ska snrta ladda upp bilden. Ska nog rita lite till nu...

Men jag måste bara ta upp en grejj med er. Ni vet han den där 'Sveriges Justin Bieber'. Ulrik Munther. Jag hörde en låt av honom på en gympa lektion förut och tyckte det var väldigt bra. Och nu idag satt jag och lyssnade på den här Ulrik och ba 'Jävlar va bra han är!' Jag blev typ helt kär i hans röst. Och jag trodde han typ var värsta gorgeous. Super snygg. Så söker man på google 'Ulrik Munther' och så kommer det här upp↓

SKIT FUL! Ulrik Munther läser du det här ska du veta att jag är besviken på dig.

Ritade ju som sagt idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

elin du skojar?! han är sveriges SNYGGASTE! fy skäms på dig!

2011-06-22 @ 00:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0