The Cave

Tja på er!
Missade Vampire Diaries klockan åtta, föräldrarna skulle se på film och jag orkade inte gå upp och kolla :P. Sen var det ju Spartacus blockan tio men föräldrarna har inte lämnat Tvn :P.
Så jag vet vad jag ska göra imorgon :D.

Idag var vi i stallet! Vi var där.. Eller jag tror vi kom dit typ tjugo i två... Jag kom hem fem i sju :).
Bontje försökte dock sparka mig ett antal gånger :P. Och Elin JAG VET att det var mitt fel haha. men jag känner mig duktig för jag fick typ 15 skrapor :D. Ändå blev hon inte ren...

Men jag har varit nöjd med mig själv hela dagen! En ovanlig känsla haha! Men jaa jag är jättenöjd med mig själv men jag tänker inte berätta :).

Jag tänkte lägga in lite hästbilder som jag tog idag, fast jag lägger in dom imorgon för jag ska nog tjata om att få kolla på film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0