The Cake Eaters

Tja på er!
Förlåt för dålig bloggning från mig idag! Har typ chillat hela dan. Imorrn drar jag och mamma till centrum och shoppar lite :P ! Tänkte fråga Elin om hon ville va någon kväll, måste få tillbaka en film hon lånat av mig, saknar den jätte mycket!

Men men, idag målade jag om naglarna! De blev typ oranga, skitsnyggt ;).
Sen imorse blev jag typ väckt av en hantverkare som skulle fixa en kran hos oss.

För några timmar sen såg jag och mamma (herregud det låter som att jag bara är med min mamma :P) The cake eaters! En film med Kristen Stewart :D. Den va ganska bra..

Nu ska jag faktiskt gå och läsa för jag ska upp tidigt imorrn och duscha :). Eller okej, ska upp nio, duscha, fixa en hemlig sak och sen möta mamma i centrum! Så ska jag också mota Fidde :P.

Sen imorrn KANSKE jag sminkar mig och KANSKE spelar in en sminkvideo :)! Så klart, bara om ni vill ;).

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Veronica & ida

JA! gör en smink video :D:D:D:D:D

2011-06-22 @ 08:57:03
URL: http://camerafriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0