Slappa=♥

Har sagt hejdå till våra gäster som har vart här.
Och nu har jag typ inget att göra förutom att duscha och slappa. Kolla på Systrar i jeans kanske.
Åker kanske in till Båstad idag och det är ju alltid roligt :P

Usch vad tråkiga mina inlägg blir... Men jaja, Glömde skriva att alla bilder från ridlägret är fottade av
Sosso

Senare idag kommer min farbror och hans fru :D Har ingen aning om vad vi ska hitta på men nått kul blir det väll :)
Imorn åker vi hem och sen på tisdag ska jag träffa Felicia :D Har saknat den lilla tösen ;)


Hahaha, jag nu xD Men ni får ha lite förståelse för att jag inte har fixat mig någonting alls.


Hahahahaahaha, jag dör!! Så jävla rolig! Älskar hur man ser killen som kastar ballonger på honom i skuggan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0