Skolavslutning

Hallå där bloggen!
Var helt gaaaalet igår! Kom hem ganska sent så jag kunde inte blogga eller nått men konserten var iaf helt underbar! Och idag hade vi skolavslutning :D Jättemysigt, vår lärare hade gjort ett litet bildspel till våran klass med bilder från sexan och herregud va små vi va då! Älskar verkligen skolavslutningar, man blir alltid FETT glad :)

Har verkligen jättemycket för mig den här sommaren och jag hoppas att det inte kommer att påverka bloggningen. Det ser på ett ungefär ut så här:
Först ridläger
Sen skåne
Sen Californien
Sen skåne 
Och till sist ska jag ut och segla :)
Varför jag är i skåne är liksom för att jag har ett landställe där. Så det är mycket för mig ;)
Har vart hos ett par kompisar nu (Sandro och Sebastian) och typ fikat med deras familj ska dit igen men måste först vänta på att min kära familj ska komma hem ;) Vet inte om jag hinner blogga något mer idag men vi får väl se :)
Cya



Outfit igår när vi skulle till Linkin Park konserten :D
Vad skulle de vart för inlägg om det inte innehöll lite ego pics ;)
 
sminkning-eyeliner

Svart vit video XD

Tessis syrras mega söta vovve! Blev helt förälskad i henne!

Tessis outfit :) Observera Felicia i högra hörnet.

En till video när vi sitter och väntar :)

Här har vi precis kommit in i Globen

Förlåt för att man inte ser något men ni hör ju :)
Den ända videon jag hade som jag inte sjöng (om man nu kan kalla de det) med i.

Det var jäkligt många bilder jag vet men nu ska ni få ett videoklipp direkt efter konserten :D

Så här såg man då ut när man kom hem. Allt svart är typ helt utkletat :/

Och nu är det då dags för skolavslutningsbilderna :D

Så här såg jag ut idag, intressant värre ;)
 
hahahhahahahashaha

Schteeekigt värre ;)

Min super snygga kompis

♥Gänget♥

Cassie och Frida :)

Felicia lika snygg som vanligt :D

Kärlek

Ser ni vad jag ser?! TESSI HADE VIT TRÖJA MED MJUKISAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN!!!

Fast söt är hon ändå :)

Sosso :D

Snygga bruuuuudarna! :D

hahaha Basse XD

sötnosarna

SER NI MIN MEDALJ?! :D Jag var snabbast utav tjejerna i sjuan på 800 meter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0