Sitter och tittar på lite Disney clip

Hej igen :)
Tänkte bara förklara mig lite när det gäller min utstyrsel när jag hoppade Killen. Som ni såg var den ju värsta ful... Den tjocka tröjan hade jag för att det var lite kallt. Och min super fula ridhjälm hade jag för att jag inte hittade min vanliga ridhjälm och då fick jag ta en lånehjälm :( Sen hittade jag ju såklart hjälmen efter lektionen -.-

Tänkte bara skriva det så hejdå igen ;) :P

Jag just nu :) Och jag inte så där tjock som jag ser ut...

Här är mitt andra väldigt sorgliga avsked till Platina i torsdags. Shit vad jag saknar henne...♥


Här har vi min favorit låt. Angels on the moon och bandet som sjunger heter Thriving Ivory. Jag har typ lyssnat sönder den här låten i ungefär två månader och det går inte att tröttna på den! Här får ni desutom en super fin video på Damon och Elena :) Önskar verkligen att det kunde bli dom istället för Elena och Stefan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0