Nu jävlar ska jag städa


Jag har typ tänkte städa hela veckan men det har liksom aldrig blivit av men nu så ska jag ha gäster dvs sosso och fidde och deras familjer :P så jag är väldigt tvungen att städa men efter de drar jag typ till vallen med bästa sosso och kollar på luddes match. Det är säkert annat folk där också typ johan och konrad.

Igår var man i stallet. Sista skötardagen på denna termin så efter mitt fina lilla avsked till Platina, Bontje och Hell var det inte ett öga tort. Mycket sorgligt. Kommer sakna dom små liven. Mem man är ju back in b nästa vecka för då är de ju ridläger :D Fet med bra :D

Nu jävlar ska jag städa. Och som dom säger i england/amerika:
Goodbye

Btw jag lyssnar på Justin Bieber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0