Kilimanjaro

Hallå där :)  Sitter och lyssnar sönder Thriving Ivory nu som är så inihelvetes bra! Är skit trött fortfarande och är super snuvig. SS. Haha. Äsch, de var inte kul.. Igår var man ju så trött så att ögonen gick i kors så jag sov lite middag när jag kom hem :P

Har en väldigt rolig och intressant sak att berätta. Jag fick Kilimanjaro (alltså en stor häst för alla som inte vet) på första ridpasset idag :D Det gick sådär för han var den skumpigaste och trögaste hästen jag någonsin ridit. Picco var ingenting gemfört med honom. Fast som vanligt gick det ju bra i slutet. Fick värsta farten på honom och när min ridlärare ba 'Bra Elin! Nu har du ju ett bra tempo. Han som brukar vara jätteseg annars' så blev jag väldans glad :D 
Andra ridpasset fick jag Oliv :) Vi hade hoppning och det gick mycket bra. Fick fart på honom och det kändes som om han bara kastade sig fram :)  Han gick inte lika fint som innan menmen. Juste! Killen (kilimanjaro) var skit stel och var helt omöjlig att ställa.
Bara så att ni vet ;)

Ska typ rita eller nått nu så :)
 


Kilimanjaro

Olivs och min skugga

Oliv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0