Home sweet home

Hej allihopa! I'm back! Har ni saknat mig? :D Haha, har kollat på Breaking Dawn trailen 12 gånger nuså jag klarar mig tillräckligt länge för att ladda upp lite bilder osv :)
Aja imorn skola och jag vill verkligen inte....  Men det är ju stallet då så... Lite bra är de ju :P

Lyssnar på James Blunt nu och jag ryyyyyyser. Gosh asså! Den mannen äger ju!

Nu blir det lite bilder då




Stor hästarna :)↑


Försökte ta en Sosso-epic-mule-bild

Mor och dotter <3


Ponnysarna :)↑


Platina ♥


Carro :)


Felicia och Bontje :)

Madde, Hanna och Linnea :P


Platina :D


Hell :)

Ohoj matros! ;)

Här gick det ju finfint att sitta... :) Vi kan väll testa lite högre.

Shit! Naej, det här var nog lite FÖR högt....
 
Fan då... Jag ville ju sitta där uppe.

Nu ska vi se här. Det här verkar mycket bättre :)


Lite från ridlektionen ↑



Linnea och My Hamilton↑

Nu kommer det en massa bilder från när jag var hos farmor och farfar.


Tog jättemånga bilder på pappa och hans bror men orkar inte lägga upp alla ;)

Farfar :)

Haha, min käre kusin ;)

Mamma :)

Farmor och mina kusiners mamma :)

Emma...

HAHAHA 

Visst är det lite fotomodell över min farbror ;) 
Jag...

Farbror och jag :D

Emma och Kusin

Jag och kusin

Vi var ute lite med båten
 
Jag badad lite också :)


Som ni ser...

Emma föredrog att fiska

Kallt som fan.

Emma :)

Farfar

Båten :P

Pappa farmor och Emma

Pappa och jag byggde kottdjur :D haha

Gangsters....

hahahahahahaha fotomodell ju!!!! hahahaah ;)

Emma

Och så vare ju det här med vattenskidor...


Det var kusinvitamin

Sen var det dags för hans mamma :)




Hahahaha

inga kommentarer -.-

Irina var ju fett sur när vi kom hem. Typ 'Vart har ni vart då? Tro inte att ni bara kan komma tillbaka utan vidare...'


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: Brendon Urie menar du? Jaa, han är jättesnygg! :D

2011-06-06 @ 19:49:27
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0