Farmor och Farfar

Blir ingen bloggning under helgen för nu ska jag dra till Farmor och Farfar och kommer hem på måndag med en massa bilder :) Jag var ju i stallet igår och hade systemkameran med mig så har ganska många bilder jag ska ladda upp på måndag också. Fan det kommer typ ta tre år...  Det var ju Vampire Diaries igår och det verkligen ÄGDE! Och eftersom det va så bra så kunde jag ju inte hålla mig till nästa vecka så kollade jag på de två sista avsnitten som är kvar. OCh shit va jag bölade! Det var jättehemskt men skitbra och... Gahhh!!! JAG DÖR!

Aja måste packa lite nu men ni kan få lite bilder från igår, men bara några ;)


Trixie

Vectra

Snow och min älskade Platina :)

Nansen

Linnea och My Hamilton

Värsta bra VD låten. Älskar den.

Asså jag vill inte förstöra för folk som inte har sett VD i förväg men i slutet är det en som dör och då spelas den här... Kan typ inte lyssna på den utan att börja gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0