Ett inlägg från skåne

Hallå där!
Är här i skåne och har lite småtråk. Ska nog rita lite eller typ gå ut en sväng med syster. Haha, vi klättrade upp i ett träd idag hade det ganska roligt för omväxlings skull :P JUSTE! Hahahahahaha, Emma blev typ as kissnödig när vi var där och jag ba 'Aa, men sätt dig i buskarna då' Ni skulle sätt Emmas ögon! Stora som tefat haha ;) Hon ba 'Va? Här ute? Men jag kommer ju kissa på skorna typ!' jag ba 'Nej vet du inte hur man gör eller?' Emma ba 'Nej jag gör inte det här så ofta. Brukar du göra det eller?' Jag ba 'Asså jaja, hela tiden' 
Hahaha, herregud vad roligt ;) 

Aja glad midsommar btw :) Hade skitkul igår och plockade 7 sortes blommer såklart ;) Sitter och funderar på hur långt det är att åka till sommarhagen där hästarna är på sommarbete. Köpta Tarzan idag :D Eller asså filmen. 
Men jaja nu kommer det lite bilder så hejdå :P


 
Jag och Oliv :)


Ruudi :D

Jag fixar Killen lite. Haha peddo ;)

Jag och Killen på hoppningen :) Visst ser jag inte så liten ut på han ;)

Btw, Felicia du ska svara på min kommentar!


Kommentarer
Postat av: Sofyyyyyyyyyyyyy

foto: Sofia Bergbom Olsson

2011-06-26 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0