filmtips / F

Tja! Har ju som sagt kollat på grymt mycket filmer under de senaste dagarna så här kommer lite filmtips!



Dorian Gray - Jag tyckte den va bra, ganska läskig om man sitter själv klockan halv fem på morgonen.. Men Ben Barnes är ju sjukt snygg och historien var bra, liksom kuslig.



Black Hawk Down - En krigsfilm med några av mina favoritskådespelare (Ewan McGregor & Orlando Bloom) och Elins favvo (Josh Hartnett). Jag älskar krigsfilmer så jag älskade den här filmen :D! Riktgt bra!




Charlie St Cloud - Filmen var jättebra, fast sorglig. Ett plus är ju att det är så många snygga med (Zac Efron, Augustus Prew & Dave Franco). Jag är svag för killar som gråter så jag gillade den här filmen! Den var riktigt gullig..



The Notebook - Ännu ett av Nicholas Sparks mästerverk. Gud vad jag hatar att älska Sparks filmer/böcker. Man gråter alltid så JÄVLA mycket. Fast A Walk To Remember är nog den film jag gråtit mest till. Men iallafall, The Notebook. Riiiiktigt bra film och mycket kärlek och hjärtont. Se den!




Tack för mig! Säg till om jag ska fortsätta ge filmtips :D!

Kommentarer
Postat av: Sofia

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, the notebook är så jävla härlig!!!!!

2011-07-28 @ 20:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0